In een notendop

Wanneer het gaat om inbouw van accessoires, beveiliging of audio in auto's is Autoshop de Tunnel een begrip in de regio Nijmegen.

 

Nu was de casus, hoe kunnen we via Instagram een nog groter publiek bereiken?

 

Na een social media training en intensieve begeleiding van drie maanden zijn de resultaten verbazingwekkend. Na een maand is het bereik op Instagram met 60% gestegen en is het aantal volgers binnen 3 maanden sterk toegenomen. Dat kon alleen maar goeds beloven voor de maanden die er aan zaten te komen.

 

Van 372 volgers naar 1000+ volgers in drie maanden, het bereik dat de pan uit schiet en klanten die de winkel weten te vinden door social media. Hoe vet is dat om terug te horen?

De Tunnel

Autoshop de Tunnel is de shop in Nijmegen voor auto onderdelen, onderhoud en reparatie. In hun ruime werkplaats verzorgen ervaren monteurs dagelijks inbouw van diverse auto onderdelen.

Vraag

Autoshop de Tunnel kwam naar Innomarca met de behoefte om via Instagram een groter publiek te bereiken en daardoor meer afspraken te genereren via zowel social media als hun website.

DSC01589.JPG
DSC01612.JPG

Aanpak

Voor Autoshop de Tunnel is gekozen om een dedicated social media specialist de social media kanalen te analyseren en daarin De Tunnel te begeleiden bij het uitvoeren van de social media strategie.

Resultaten

• Na 1 maand is het bereik op Instagram met 60% gestegen

• Binnen 3 maanden is het aantal volgers op Instagram gestegen van 372 naar 1000+.

DSC03905 2.JPG

Ook groeien met jouw socials? Ga vandaag nog samen met Innomarca aan de slag